Veelgestelde vragen
Een overzicht van de antwoorden op veelgestelde vragen.
Als u het artikel hebt gevonden dat u wilt bestellen bij Homestylingdesign klikt u op de knop ‘voeg dit product toe aan uw winkelmandje’. U kunt ervoor kiezen om verder te gaan met winkelen of om uit te checken. Wilt u verder winkelen, dan kunt u uw winkelmandje altijd in de rechterbovenhoek terugvinden.
Als u gaat uitchecken dan krijgt u een overzicht van uw winkelwagen te zien. Hier kunt u alle producten in uw winkelwagen controleren en kunt u de aantallen veranderen.
Ja, u kunt betalen met iDeal.
Als wij de betaling hebben ontvangen ontvangt u een email ter bevestiging dat u betaling is geaccepteerd en een email met de factuur waar u de details van u bestelling terug kan vinden. Zodra wij de bestelling aan u hebben verzonden ontvangt u een email dat deze onderweg is. Bij een bestelling via reguliere post (mooncards 10x15 cm of 18x24 cm) ziet u dit in de PostNL app, bij een bestelling brievenbuspakket of pakket krijgt u een track & tracecode zodat u de bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering na kan gaan. Heeft u ervoor gekozen de bestelling af te halen op locatie dan dient u te wachten totdat u een e-mail ontvangt met verdere informatie.
We hopen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u dat om een of andere reden niet bent, dan heeft u 7 dagen de tijd om per mail contact op te nemen gerekend vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen.
1. Verpak het artikel in de originele verpakking of in een andere doos of envelop.
2. Stuur een email naar info@homestylingdesign.nl met de reden van retour en voor de retourgegevens. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.
Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het kwijtraakt.
2. Stuur een email naar info@homestylingdesign.nl met de reden van retour en voor de retourgegevens. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op.
Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor uw rekening zijn. We raden u aan om retourzendingen te voorzien van een track & trace code, omdat wij niet verantwoordelijk zijn als het kwijtraakt.